Escola Nova Líder

Just another WordPress site

OVERVIEW

This web page escolanovalider.com.br presently has an average traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have probed zero pages inside the web site escolanovalider.com.br and found one website associating themselves with escolanovalider.com.br. There is one mass web platforms retained by escolanovalider.com.br.

ESCOLANOVALIDER.COM.BR RANKINGS

This web page escolanovalider.com.br is seeing fluctuating levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for escolanovalider.com.br

Traffic ranking (by month) for escolanovalider.com.br

Traffic ranking by day of the week for escolanovalider.com.br

WHAT DOES ESCOLANOVALIDER.COM.BR LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escolanovalider.com.br Mobile Screenshot of escolanovalider.com.br Tablet Screenshot of escolanovalider.com.br

ESCOLANOVALIDER.COM.BR HOST

Our web crawlers revealed that a lone root page on escolanovalider.com.br took two thousand nine hundred and twenty-two milliseconds to come up. Our parsers could not discover a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
187.45.195.184

I caught that escolanovalider.com.br is employing the Apache os.

Escola Nova Líder

Just another WordPress site

CONTENT

This web page states the following, "Controle Lógico Programável - CLP." Our analyzers saw that the web site also stated " R Francisco Teodoro, 633 - Vila Industrial, Campinas - SP, 13035-430." The Website also said " 171 - 229 - 211 - 249 - 223 - 224 - 221 - 222."

VIEW SUBSEQUENT BUSINESSES

Colégio Novo Espaço

R Juarez Távora, 158 - Centro. R Vieira dos Santos, 1401 - Cohapar. O Berçário Novo Espaço é um lugar privilegiado de desenvolvimento e socialização onde se inicia o processo de escolarização de modo lúdico. Para o Colégio Novo Espaço a Educação Infantil é o alicerce que instrui a criança na descoberta de conhecimentos. Do 6º ao 9º ano do Ensino Fundamental, o aluno protagoniza seu próprio aprendizado, expressando-se e compreendendo diferentes pontos de vista.

Escola Novo Horizonte - Educação Infantil e Educação Fundamental I de 1º ao 5º Ano.

Escola Novo Horizonte - Desenvolver o senso crítico, moral, cooperativo, incentivando nossos educandos na construção de uma sociedade igualitária com ênfase na colaboração mútua. Escola Novo Horizonte Monteiro Lobato. Educação Infantil e Educação Fundamental I de 1º ao 5º Ano. Conheça o planejamento anual de nossa escola. Rua Dona Hylma Thury, Nº 144 - Rua Dona Hylma Thury, Nº 144 Bairro Alvorada I - Brasil.

NSG - Centro de Educação Nossa Senhora das Graças

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. A criança é um ser no mundo, orientada a buscar um sentido para sua vida. Um dos objetivos de nosso projeto pedagógico é proporcionar aos alunos. Profissionais preparados para poder oferecer uma educação de qualidade. Confira as novidades e os destaques que acontecem no CENSG. Confira a Lista de Material 2017. Confira o cardápio do mês. De 2ª à 6ª feira das 07h30 às 17h00. Almoço da secretaria das 12h30 às 13h30.

Institut Escola Antaviana Per educar un nena cal tot un poble

Activitats en horari No lectiu. Hem jugat amb la neu! La mare del Sajawal ens visita! Darrers Podcast Antaviana ESO. Carrer Nou Barris 12,.